Tuesday, October 20, 2015

Trip through Romania

        Bun venit concediu!  
        Pentru ca de vreo 2 ani n-am mai mers prin Romanica noastra ne-am hotarat sa o scoatem pe Bubu [ masinuta] la plimbare! Nu departe, doar pana la Cluj plus cateva escale de zi sau de noapte.
         Bineinteles ca nu puteam trece de Bucuresti fara "traditionala" oprire la McUnirii.
Said and done! si BAM vreo 3 ore pierdute ! Traseul l-am stabilit prin Ploiesti, drumul foarte bun, putin innourat de mai, mai ca ne-a dat emotii ca o sa fie vremea ploioasa dar se pare ca am scapat !
   
uca photography,Bucharest, traveling, road car, road trip, Romania



uca photography,Bucharest, traveling, road car, road trip
             Pentru un concediu bine meritat a fost cam urat ca a trebuit sa ne tot trezim dimineata, dar asta e.. ne-am sacrificat. Dupa Ploiesti, traseul a fost catre Curtea de Arges. 

uca photography,Poenari, Curtea de Arges, traveling, road car, road trip, Romania
             
uca photography,Poenari, Curtea de Arges, traveling, road car, road trip, Romania

uca photography,Curtea de Arges, traveling, road car, road trip, Romania

            Am vizitat Manastirea Curtea de Arges si ne-am continuat drumul catre Transfagarasan, dar nu inainte de a face un popas de aprox 1400 trepte pana la Cetatea Poenari.

uca photography,Poenari, traveling, road car, road trip, Romania

uca photography,Poenari, traveling, road car, road trip, Romania

uca photography,Poenari, traveling, road car, road trip, Romania

uca photography,Poenari, traveling, road car, road trip, Romania

uca photography,Poenari, traveling, road car, road trip, Romania

              Cu limba de-un cot de la atat urcat si coborat ne-am suit in masina si-am refuzat sa ne mai dam jos pana am ajuns la Barajul Vidraru

uca photography,baraj vidraru, traveling, road car, road trip, Romania

uca photography,baraj Vidraru, traveling, road car, road trip, Romania

uca photography,baraj Vidraru, traveling, road car, road trip, Romania

uca photography,transfagarasan, traveling, road car, road trip, Romania

 In sfarsit putem spune ca suntem mandrii ca la-am traversat si noi ! 

uca photography,transfagarasan, traveling, road car, road trip, Romania

                       Am preferat sa nu ne grabim asa ca am inoptat in Sibiu la Pensiunea Ela, destul de draguta si la 3 min de centru. In sfarsit am mancat ciorba de fasole in paine, absolut DELICIOASA la Kulinarium !

uca photography,sibiu, traveling, road car, road trip, Romania

uca photography,sibiu, kulinarium, traveling, road car, road trip, Romania

uca photography,sibiu, kulinarium, traveling, road car, road trip, Romania

           Iar ne-am trezit dimineata ca sa ajungem la  Alba Iulia, unde ne-am invartit putin prin cetate cautand  kürtős kalác dar fara sa gasim nici macar o urma, ceea ce ne-a cam demoralizat, dar macar vremea era de partea noastra. 

uca photography,alba iulia, traveling, road car, road trip, Romania

uca photography,alba iulia, traveling, road car, road trip, Romania

uca photography,alba iulia, traveling, road car, road trip, Romania


uca photography,alba iulia, traveling, road car, road trip, Romania


uca photography,alba iulia, traveling, road car, road trip, Romania

uca photography,alba iulia, traveling, road car, road trip, Romania

         Finally am ajuns si la Cluj !!! Ne-am cazat si-am plecat imediat sa halim. Am fost placut incantati cand am gasit ceva nou in Iulius Mall si anume Donuterie. In cele cateva zile pe care le-am petrecut la Cluj am incercat sa gustam toateee sortimentele, dar sincer, n-am reusit... dupa 1 gogoasa deja nu o mai vroiai pe a 2a. Mai avem vreo 4 sortimente de incercat next time. Cele cu fistic si cocos au fost by far the best ones ! YUMMMM!

 

In ordine: cocos, oreo, fistic, ardei iute, capucino
Vanilie si cocos


         Cea de-a doua zi ne-am petrecut'o in Gradina Botanica Alexandru Ioan Cuza unde s-a simtit din plin vremea frumoasa de toamna; razele soarelui, cantecul pasarilor si veveritele jucause ne-au dat gata.









Urmarea veveritele din pom in pom :))













           Cu o foame de lup ne-am indreptat catre un restaurant destul de nonconformist pentru Cluj si anume Casa Vikingilor! Il stiam de acum 4-5 ani cand am fost odata acolo si-am mancat mici la metru! Absolut deliciosi dar nici platourile nu ne-au dezamagit, mai jos e poza cu un platou impartit la 2 ... Wow right! bineinteles ca n-am vrut sa lasam nimic in farfurie desi dupa am regretat.



          Aproape de fiecare data cand ma plimbam Piata Muzeului am vrut sa ma opresc sa vad care e treaba cu acest micut si dragut Bistro Viena dar nici o data pana acum nu am facut'o, iar acum, ne-am oprit sa vedem care e treaba cu acel pireu de castane cu inghetata cu care se tot laudau. A meritat!


 

               Chiar daca ne-am trezit in fiecare zi de dimineata clar n-am putut rata sa iesim macar la o seara de clubareala,si invartindu-ne noi prin centrul vechi am ajuns la Caro Club unde cred ca era seara studenteasca la ce oferte erau :) . N-am stat prea mult dar macar ne-am topait un pic!

           


           De data asta, trezire de dimineata nu a mai fost asa rapida, vremea deja nu mai tinea cu noi dar oricum ne pregateam sa plecam inapoi spre casa.
           Drumul spre Sighisoara a fost superb! Cine spune ca Romania nu e frumoasa in orice anotimp cred ca nu si-a deschis ochii destul.





                     In drum am trecut si pe la Salina Turda! despre care auzisem atat de multe, si Da este impresionant ce pot face oamenii dar ma asteptam la ceva mult mai mare...Danut a fost absolut impresionat dar eu n-am fost chiar asa .... si da... am lins peretele :))) ups !










                       Ajunsi la Sighisoara, n-am fost deloc surprinsi cand am gasit'o foarte linistita, asa ca ne-am invartit un pic si am vizitat cateva rude.





Dimineata, pe la 12 :)) am reusit sa plecam catre casa. Clar, n-am putut sa ratam o plimbare linistita prin Brasov mai ales ca eu nu l-am mai vizitat de cand eram ffooooarte mica. M-a surprins placut prin sentimentul de liniste si pace pe care il insufla stradutele ordonate.








Biserica Neagra
Biserica Neagra




Speram sa mai facem o excursie ca asta cat de curand!!!



**     Pozele din acest post sunt facute cu Iphone 4S si needitate.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

        Since we haven't traveled through Romania in a long time we decided to do that for holiday. We started from our city, Constanta, and as final destination we decided to arrive in Cluj Napoca, but not without visiting other places on the way.
        As you can see from the photos above we do have a marvelous country and we're proud of all the cultural connections and landscapes.

XoXo

3 comments:

Unknown said...

Super fain prezentata excursia voastra! <3

Unknown said...

Super!!❤️ frumoasa tara avem.Frumos concediu ati avut ❤️

Simona said...

Lovely!! :D