Monday, August 1, 2016

One day trip

   . 

  Bulgaria. Dalboka. Albena. Reduceri = Perfect Day! 

.
          Nu cred ca e ceva ce-mi place mai mult decat sa merg si sa incerc lucruri noi! Mai ales micile escapade pe ici pe colo. Am nimerit doua zile in care am fost amandoi liberi, pe prima am pierdut'o dormind iar in a doua ne-am hotarat sa mergem pe undeva..am ales intre a merge la Slava Chercheza la rezervatia de tei  si a-mi satisface pofta de fructe de mare. Am calculat noi distanta si timpul pe care-l aveam la dispozitie am ajuns la concluzia ca o plimbareala pana in Bulgaria la Dalboka ar fi mai putin obositoare.

Bulgaria Cap Kaliakra Albena excursie


  Mancarea a fost geniala, ne-am luat vreo 3 tipuri de midii si alte chestii pe langa, toate bune! Si cum totusi ne mai ramasesera ceva ore iar soarele era numai bun am plecat mai departe fara o directie anume. Ne-am oprit la Cap Kaliakra si clar nu ma asteptam la asa priveliste deosebita iar marea, ca de obicei, de un albastru turcoaz! 
         Pentru ca era vreo 2 cand am terminat sa ne invartim printre ruine, soarele ne batea direct in suflete, nu intr-un sens bun; imi venea sa ma arunc de acolo in apa asa ca ne-am decis sa mergem pana la prima plaja care ne iese in cale si sa facem o baie mult dorita! 
       Am rezistat sa mai stam in masina doar pana la Albena unde am parcat repejor in spatele hotelurilor si direct in apa cu noi! Tinand cont ca am fost pentru prima data acolo, am ramas surprinsi placut de liniste si de cat de aproape sunt hotelurile de apa. 
          Ne-am plimbarit un pic pe faleza pana s-a mai racorit, ne-am urcat in masina si i-am dat spre casa! A fost o zi reusita si in plus mai erau si reduceri in Duty Free-ul de la Vama asa ca mi-am provizionat barul cam cu juma' din bugetul alocat! #MissionSuccessful
Bulgaria Cap Kaliakra Albena excursie

Bulgaria Cap Kaliakra Albena excursie

Bulgaria Cap Kaliakra Albena excursie

Bulgaria Cap Kaliakra Albena excursie

Bulgaria Cap Kaliakra Albena excursie

Bulgaria Cap Kaliakra Albena excursie

Bulgaria Cap Kaliakra Albena excursie

Bulgaria Cap Kaliakra Albena excursie

Bulgaria Cap Kaliakra Albena excursie

Bulgaria Cap Kaliakra Albena excursie

Bulgaria Cap Kaliakra Albena excursie

Bulgaria Cap Kaliakra Albena excursie

Bulgaria Cap Kaliakra Albena excursie

Bulgaria Cap Kaliakra Albena excursie

Bulgaria Cap Kaliakra Albena excursie

Bulgaria Cap Kaliakra Albena excursie

Bulgaria Cap Kaliakra Albena excursie

Can't say that I love something more than going places with my favorite people! 


         I don't think there's something I like more than going places and trying new things! And I love those quick trips! We had 2 days off, on the first day we slept and on the second day we decided to go somewhere and we chose somewhere where I could eat as many sea inspired dishes as I wanted, a place like Dalboka, Bulgaria. And since it's pretty close, it was quick trip. The food was absolutely delicious! 

         Because we still had the afternoon free we decided to go to Cape Kaliakra and Oh My God what a view! After an hour or two of staying  in the sun we were so damn hot that we needed a swim so we went to Albena where we parked behind hotels  and jumped straight into the water. 
        On our way back we also passed some shops and because there were sales at the Travel Free I also managed to complete my bar! Yasss! 
  

No comments: