Wednesday, March 1, 2017

Lista Festivalurilor din Romania 2017

          Anul acesta nu prea cred ca o am concediu dar visez la unul .... pe Festivalier ma uit din cand in cand si incerc sa ma gandesc cum si in ce fel sa-mi organizez timpul si sa incerc sa ajung macar la cateva festivaluri. 

         Apropo, daca inca nu ati aflat, acum avem o lista semi-completa cu Festivalurile nostre din 2017, in felul acesta nu mai avem nici o scuza "ca vai domle' nu stiam de X" si in nici un caz nu vreau sa mai aud fraza "ma plictisesc si n-am ce sa fac" !!!! 
           Sa prind eu 4 zile libere si pe jos o iau catre oricare din ele! In sfarsit putem spune ca Romania incepe sa se miste din ce in ce mai bine la capitolul diversitate si bineintels ca apreciem cat mai multe festivaluri culturale. 

        Daca v-am facut curiosi, vedeti lista completa AICI !!!! 

Checklist-ul meu ar fi: 

★ Bucharest International Experimental Film Festival
★ Jazz in church - Bucuresti
★ ClujShorts – International Shorts Film Festival
★ Sunset Festival – you and me and the sea - Vama Veche
★ Sibiu Jazz Fest
★ Magia baloanelor – Festival al baloanelor cu aer cald - Iasi
★ Unfinished Festival - Bucuresti
★ Festivalul Internațional de Film Transilvania – TIFF
★ Jazz in the park 
★ Lună Plină – Festivalul Internațional de Filme Horror & Fantastic
★ Awake Festival  - Castelul Teleki, Mures
★ KinoFest – International Digital Film Festival - Bucuresti
★ Sighișoara Blues Festival

               La unele am mai fost, si stiu cum e; dar la unele chiar imi doresc sa ajung! Tu la care din ele ai vrea sa mergi? 

No comments: