Tuesday, October 4, 2016

Iar mancam ceva bun


           Imi place Toamna, nu zic nu... dar nu-mi plac, mai deloc, schimbarile bruste de temperatura. Oricum, zilele astea mohorate m-au facut sa ma gandesc ce-am facut noi cand inca era soare si mi-am adus aminte de ultima data cand am fost in Bulgaria. IAR !
         
           Daca ma cititi mai des si daca mai suntem si prieteni pe facebook sigur ati observat ca Ferma de Midii Dalboka are un loc aparte in inima si stomacul meu. De fiecare data cand am pofta de fructe de mare, dam o fuga pana acolo!
              De data aceasta ne-au insotit Iza si Cata.
Micul dejun al lui Neptun. Contine tot ce ti-ai putea dori si cam tot ce ai vrea sa incerci nou.
Midii pane cu fulgi de Cocos si sos chilli! YUMMM!
Cam tot ce ne-a poftit sufletelul si n-am putut sa ne hotaram!  
Midii cu legume
Midii cu ananas! 
Pofta mare mare mare
Pe drumul spre Albena ne-am oprit la un supermarket sa ne facem aprovizionarea cu beri si alte lucruri trad. 
Deja e traditie sa-mi iau zmeura
Uf! Deja simt cum au inceput sa ma manance talpile si nu stim unde sa mai fugim in weekend-uri. Muntele totusi ne face cu ochiul ;) !

No comments: